سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برترین دانش لا اله إلاّ اللّه است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
تازه های موبایل - © PC & MOBILE
  • یه نامه می فرستی؟
  • می خواهی منو بیشتر بشناسی؟ پس کلیک کن
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • پس از اینکه iPhone از برزخ شایعات بیرون آمده و به بازار ارائه شد (چند نفر تا به حال یکی از گوشی های iPhone را لمس کرده اند!!) حالا باید منتظر گوشی جذابتر و پیشرفته تری باشیم و احتمالاً این گوشی همان گوشی Google است. در حالیکه نرم افزارهای گوگل با آرم G مثل جستجوگر، ایمیل و نرم افزار نقشه، روی گوشی ها موجود است. این شرکت قصد دارد تا بالاخره سخت افزار مختص خود را به بازار عرضه کند. این گوشی با همکاری Google و Samsung تولید می شود و Switch نام دارد. احتمالاً این گوشی شبیه گوشی های Blackberry می باشد و احتمالاً دارای کیبورد QWERTY است و تحت یک پردازنده C++ کارکرده و همخوان برنامه های Java است و از سیستم عامل Linux استفاد می کند . گوگل از لحاظ گرافیکی نیز با شرکت Skia که تصاویر 2 بعدی برای گوشی های کم توان تولید می کند، همکاری می کند. در نهایت باید گفت احتمالاً این گوشی به صورت Online به فروش میرسد و قیمت آن نیز نسبت به iPhone ارزانتر خواهد بود.
     


    Masood ::: یکشنبه 85/12/20::: ساعت 10:3 عصر
    بامرام نظر نمیدی؟: نظر

    Sony Ericsson W850i یک واکمن کشویی با قابلیت 3G می باشد. با آمدن W850i تعداد مدل های واکمن سونی اریکسون دو رقمی می شود.
    صفحه نمایش 2 اینچ با 240 ´320 پیکسل، دوربین 2مگاپیکسل به اضافه ی دوربین دوم برای تماس های ویدیویی، بلوتوث، وسایل جانبی واکمن و رادیو FM ، 116 گرم وزن و ابعاد98´47´21 میلی متر از امکانات و خصوصیات W850i است.
    حافظه ی داخلی آن 64 مگابایت است که به همراه اسلات کارت حافظه ی 1 گیگابایت Stick Pro Duo قابلیت ارتقا تا 4 گیگابایت را داراست که می توان حداکثر 64 آلبوم را در آن ذخیره کرد.
    بسته ی نرم افزاری W850i شامل نسخه ی ارتقا یافته ی Walkman player(Advanced Walkman 2.0 Music player)، TrackId ،ایمیل ،Web Browser با قابلیت پخش فلش ، RSS news reader و تمام نرم افزارهای لازم برای مدیریت اطلاعات شخصی ، هم چنین یک نرم افزار برا ی تبدیل W850i به یک سیستم mini hifi می باشد.
    W850i عزم سونی اریکسون را برای در دست گرفتن بازارگوشی های iTunes را نشان می دهد. همان طور که پیشتر گفتیم با W850i سونی اریکسون در مجموع 10 گوشی با قابلیت پخش موسیقی تولید کرده است که باعث ایجاد یک موقعیت قوی برای سونی اریکسون در مقابل رقیبانش که چنین گوشی هایی را ندارند، شده است.
    موتورولا سعی دارد باROKR E1 انحصار بازار گوشی های iTunes را که در اختیار سونی اریکسون است را بشکند اما از آن زمان بازار آشفته ی موتورولا دچار بحران شده است.

    امکانات
    شبکه: GSM 900/1800/1900 + UMTS 2100 (3G)
    GPRS + UMTS (3G)
    صفحه نمایش: 240x320 pixels, 262k colours
    دوربین: ( 2megapixels (main
    ابعاد: 98x47x21mm
    وزن:116 گرم
    بلوتوث، زنگ پلی فونیک، بازی های جاوا


                                                                                             
     

    Masood ::: سه شنبه 85/12/8::: ساعت 10:0 صبح
    بامرام نظر نمیدی؟: نظر

    خط تولید گوشی تلفن همراه ال جی در کارخانجات مادایران روز شنبه 28 بهمن با حضور وزیر صنایع افتتاح شد.

    این خط تولید که در پی تفاهم مادایران و ال جی الکترونیک کره جنوب نصب شده و به بهره برداری رسیده است ظرفیت تولید 5/1 میلیون دستگاه گوشی در سال از انواع مختلف را دارد.

    در مرحله اول خط تولید گوشی موبایل به صورت اس کی دی است و در عرض کمتر از چهار ماه آینده و با نصب ماشین آلات پیشرفته و تخصصی امکان تولد سی کی دی نیز فراهم می شود.

    تکنولوژی تولید گوشی موبایل تنها در اختیار چند شرکت بزرگ بین المللی است که ال جی با تولید بیش از 66 میلیون دستگاه در سال در مکان پنجم جهان قرار دارد.

    در کارخانه این شرکت واقع در شهر صنعتی هشتگرد تولید گوشی تلفن همراه با پنج مدل متنوع آغاز شد و هر چند ماه یک بار و در طی ارائه گوشی های جدید توسط ال جی به بازار جهانی مدل های جدید به مجموعه تولید این شرکت اضافه خواهد شد.

    مهمترین مسئله در تولید گوشی موبایل که یک وسیله فوق پیشرفته مخابراتی است رعایت موارد کیفی است و این امر در خط تولید مادایران با استفاده از دستگاه های فوق تخصصی برنامه ریزی و تست انجام می گیرد.

    گوشی های موبایل ال جی ساخت مادایران از گارانتی 12 ماهه برخوردار بوده و خدمات آن در شهر تهران در عرض یک روز ارائه می شود.



    سید محمد رضا موسوی ::: دوشنبه 85/11/30::: ساعت 12:15 صبح
    بامرام نظر نمیدی؟: نظر

    شرکت مایکروسافت قصد دارد بزودی نسخه جدید سیستم‌ عامل خود برای ابزارهای بی‌سیم را ارائه کند.

    WINDOWS MOBILE 6.0 که قرار است تا بهار به بازار ارائه شود، احتمال دارد در کنگره بارسلون در هفته آینده نیز به نمایش گذاشته شود.

    سیستم‌عامل جدید که در ادامه سیاست مایکروسافت برای ورود به بازار تلفن همراه است،‌ دارای نرم‌افزار کامل برای کار با صندوق پست الکترونیک و همچنین دارای مسنجر مایکروسافت بوده و کاربران به صورت پیش‌فرض به سایت مایکروسافت وصل خواهند شد.



    سید محمد رضا موسوی ::: پنج شنبه 85/11/26::: ساعت 12:18 صبح
    بامرام نظر نمیدی؟: نظر

    شرکت سامسونگ و شرکت فوکس قرن بیستم (Fox) در یک همکاری مشترک اقدام به تولید تعدادی گوشی کلکسیونی مربوط به خانوادۀ کارتونی و با مزۀ " Simpson " کرده اند.
    این گوشی جدید قطعاً یکی از محصولات جدید و باریک سامسونگ خواهد بود که به رنگ زرد ( رنگ خانواده سیمپسون ) ارائه خواهد شد که به روی آن لوگوی خانوادگی خانوادۀ سیمپسون نیز حک شده است!
    قابل ذکر است که فیلم سینمایی خانوادۀ سیمپسون در بیست و هفتم جولای امسال اکران شده و همزمان با آن گوشی سامسونگ - سیمپسون نیز به بازار عرضه خواهد شد تا علاقه مندان با گوشی سیمپسون خود به تماشای این کارتون زیبا بروند!

    نمایش تصویر در وضیعت عادی



    سید محمد رضا موسوی ::: یکشنبه 85/11/22::: ساعت 11:58 عصر
    بامرام نظر نمیدی؟: نظر

    1. ثبت‌نام کنندگان استان‌های "بوشهر" و "مرکزی" از روز پنج‌شنبه مورخ 28/10/85.

    2. ثبت‌نام کنندگان استان‌های "خوزستان"، "سیستان‌وبلوچستان"، "فارس" و "گیلان" از روز شنبه 30/10/85.

    3. ثبت‌نام کنندگان استان‌های "آذربایجان‌شرقی"، "آذربایجان‌غربی" و "خراسان‌رضوی" از روز چهارشنبه 4/11/85.

    4. ثبت‌نام کنندگان استان‌های "اصفهان"، "تهران" و "چهارمحال‌وبختیاری" از روز یکشنبه 8/11/85.

    5. ثبت‌نام کنندگان استان‌ "کرمان" در نیمه دوم بهمن.



    سید محمد رضا موسوی ::: سه شنبه 85/11/3::: ساعت 12:55 صبح
    بامرام نظر نمیدی؟: نظر

    در حال حاضر قیمت سیم کارت به سطحی حتی پایین‌تر از قیمت ثبت نام سال گذشته رسیده است.

    معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ارتباطات از واگذاری سیم کارت تلفن همراه به صورت رایگان تا پایان برنامه چهارم توسعه خبر داد.

    دکتر مومن بالله گفت: در صدد هستیم با کاهش قیمت تا سال 88 که پایان برنامه چهارم توسعه است، سیم کارت را به صورت رایگان در اختیار مردم قرار دهیم.



    سید محمد رضا موسوی ::: سه شنبه 85/10/26::: ساعت 12:6 صبح
    بامرام نظر نمیدی؟: نظر

    شورای اقتصاد شامگاه گذشته، قیمت ثبت نام سیم کارت را برای ثبت نام در بهمن ماه سال جاری، 288 هزار تومان به تصویب رساند.


    سید محمد رضا موسوی ::: چهارشنبه 85/10/20::: ساعت 1:51 صبح
    بامرام نظر نمیدی؟: نظر

    یک گروه آزمایشگاهی سه مدل جدید آزمایشی از موبایل ها را که به طور طبیعی شارژ می گردند ارائه دادند. در این روش هر یک از گوشی ها با استفاده از انرژی های موجود در اطرافشان اعم از انرژی جنبشی و یا انرژی خورشیدی گوشی تلفن را شارژ می کنند. هر گونه حرکتی که می تواند یک انرژی مکانیکی ایجاد کند دریافت و تبدیل به انرژی الکتریکی می گردد. گروه طراحی و نوآوری این آزمایشگاه سه سیستم را ارائه دادند که هر یک ساختاری متفاوت دارد.

    1) یو یو  yo yo
    نسخه تمرینی که دور گردن بسته می شود و می تواند از انرژی جنبشی و انرژی خورشیدی با بهره جویی از سلول های نوری استفاده نماید که در پشت آن قرار گرفته است و این حالت اجازه تداوم شارژ را به گوشی می دهد.
    2)U-Turn
    یک شکل کاربر درست و راحت برای استفاده و تایپ email برای حرفه هایی که همواره در حرکت می باشند و باز و بسته و حرکت    دکمه های گوشی (انرژی جنبشی) باتری گوشی را شارژ می کنند.
    3)Runway
    یک گوشی مخصوص ورزشکاران که بر روی تجهیزاتشان نصب می گردد و یا اینکه مثل ساعت دور مچ دستشان بسته شده و موبایل با چرخۀ حرکتی و انرژی که در خود دارد با استفاده از انرژی حرکتی باتری را شارژ می نماید.


    سید محمد رضا موسوی ::: یکشنبه 85/10/17::: ساعت 12:27 صبح
    بامرام نظر نمیدی؟: نظر

    روش جدید مکالمه مجانی فقط برای برخی از گوشی های نوکیا

    اگر مدل های ۱۱۰۰و۱۱۱۰و۱۶۰۰و۲۸۰۰و۸۲۱۰ و ... دارید توسط این کد میتوانید سیم کارت خودتون رو قفل کنید و به مدت ۳ دقیقه مجانی صحبت کنید.

     *746025625#* 



    سید محمد رضا موسوی ::: جمعه 85/10/15::: ساعت 3:52 صبح
    بامرام نظر نمیدی؟: نظر

       1   2      >
    >> آمار دید و بازدید <<
    همین امروز: 3
    دیروزیها: 2
    کلآ :143126

    @@ نمازت قضا نشه @@

    /\\/ اینم از ما \//\
    تازه های موبایل - © PC & MOBILE
    مدیر وبلاگ : سید محمد رضا موسوی[69]
    نویسندگان وبلاگ :
    Masood
    Masood (@)[18]



    >>موضوعات سایت<<

    -->لوگوی سایت <--
    تازه های موبایل - © PC & MOBILE

    -->!!از ما بهترون<--

    -->لوگوی رفقا<--
















    [باز کردن همه]

    >>جستجو در سایت<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    @-- ساعت --@

    @-- نظر سنجی --@