سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند می فرماید : گفتگوی علمی در میان بندگانم دلهای مرده راحیات می بخشد؛ آن گاه که در آن به امر من برسند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
زمستان 1385 - © PC & MOBILE
  • یه نامه می فرستی؟
  • می خواهی منو بیشتر بشناسی؟ پس کلیک کن
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • ابتدا یک اسم رمز برای کامپیوتر خود انتخاب کنید سپس از My Computer Control Panel آیکان System را کلیک کنید. در محل مشخصات و نام کامپیوتر این دستور را تایپ کرده و با فشار دادن دکمه OK از آن خارج شوید. کامپیوتر شما پس از آن برای خاموش کردن نیز به دانستن اسم رمز نیاز خواهد داشت.
    Shutdown -r -m computer name -t 300 ا متغیرهای این دستور به این صورت است:
    Computer name = اسم رمز کامپیوتر که شما آن را انتخاب کرده‌اید
    R=Restart, S=Shutdown, L=Log off
    T300 نشان دهنده زمان خاموش شدن اتوماتیک به ثانیه است و میتواند با عدد دیگری جایگزین شود.


    سید محمد رضا موسوی ::: شنبه 85/12/19::: ساعت 3:44 عصر
    بامرام نظر نمیدی؟: نظر

    در پنجره Control Panel بر روی ایکن مودم دو بار کلیک کرده و گزینه connections را انتخاب نموده و دکمه advanced را کلیک کنید. در extra setting مقدار s11=50 را وارد کنید!


    سید محمد رضا موسوی ::: چهارشنبه 85/12/16::: ساعت 11:43 عصر
    بامرام نظر نمیدی؟: نظر

     

    معانی تمامی  پسوند های مختلف دامین ها :

    دومین com : مخفف commercial میباشد. دومینهای com. دارای بیشترین محبوبیت میباشند که امکان ثبت آن برای تمامی افراد حقیقی و حقوقی امکان پذیر است. این دومین از یک سال تا ده سال ثبت میشود.
    دومین net : مخفف network میباشد. این دومین بیشتر برای سایتهایی که در زمینه شبکه فعالیت دارند کاربرد دارد. گرچه ممکن است هر فردی از این نوع دومین استفاده کند. این دومین از یک سال تا ده سال ثبت میشود.
    دومین org : مخفف organization میباشد. این نوع دومینها معمولا برای ارگانها و سازمانها استفاده میشود. البته معمولا وقتی حالات com. و net. قبلا توسط فرد دیگری ثبت شده باشد از این دومین نیز استفاده میشود. این دومین از یک سال تا ده سال ثبت میشود.
    دومین biz : این دومین بیشتر برای کارهای تجاری و بازرگانی استفاده میشود. این دومین در دسته دومینهای gTLD قرار دارد که از یک سال تا ده سال ثبت میشوند.
    دومین info : این دومین اولین دومین در حوزه اینترنتی با هدف استفاده نامحدود از زمان ابداع دومین com. میباشد که مخفف Information میباشد . دومین های info. معمولا جهت سایتهای اطلاع رسانی و عمومی استفاده میشود. این دومین از یک سال تا ده سال ثبت میشود.
    دومین name : این دومین که تمامی افراد قادر به ثبت آن میباشند بیشتر جهت اینکه مدیر سایت اسم و فامیل خود را در دومین قرار داده باشد استفاده میشود که معمولا به شکل firstname@lastname.name و یا lastname@firstname.name و یا به شکل www.firstname.lastname.name استفاده میشود. این دومین از یک سال تا ده سال ثبت میشود.
    دومین us : این دومین دو حرفی مربوط به کشور آمریکا میباشد که مخفف United State میباشد.
    دومین ws : این دومین دو حرفی مربوط به کشور Western Samoa میباشد (Western Samoa‌یک جزیره در جنوب اقیانوس آرام میباشد) این دومین بیشتر به عنوان مخفف WebSite شناخته میشود که بیشتر برای سایتهای شخصی استفاده میشود.
    دومین tv : این دومین دو حرفی مربوط به کشور Tuvalu میباشد (جزیره Tuvalu بین هاوایی و استرالیا قرار دارد) این دومین به عنوان مخفف Television و بیشتر برای شبکه های تلویزیونی استفاده میشود.
    دومین cc : این دومین دو حرفی مربوطه به کشور Cocos میباشد (جزیره Cocos در اقیانوس هند قرار دارد)
    دومین ir : دومین های ir‌ و زیر مجموعه های آن ، مختص کشور ایران میباشد. حرفهای ir برگرفته از کلمه iran است. این دومین و دومینهای زیر مجموعه فقط یک ساله و پنج ساله ثبت میشود . ثبت دومین ir برای تمامی افراد آزاد است.
    دومین ac.ir : این دومین که از زیر مجموعه های دومین ir و دومینهای ایرانی است جهت دانشگاهها و موسسات عالی استفاده میشود. جهت ثبت این دومین، مدارک و اسناد مربوط به موسسه مورد نیاز است.
    دومین co.ir : این دومین از زیر مجموعه های دومین ir‌ میباشد و جهت شرکت های کوچک و بزرگ استفاده میشود. ثبت این دومین مستلزم ارائه اساسنامه شرکت و مدارک شرکتی میباشد.
    دومین gov.ir : این دومین که از زیر مجموعه های دومین ir است جهت سازمانها و ارگانهای دولتی استفاده میشود. ثبت این دومین فقط برای سازمانها و ارگانها امکان پذیر خواهد بود.



    سید محمد رضا موسوی ::: جمعه 85/12/4::: ساعت 11:56 عصر
    بامرام نظر نمیدی؟: نظر

    پس از شایعات فراوان در مورد E90، بالاخره یکی از 3 عکسی که به طور مخفیانه از این گوشی گرفته شده در زیر مشاهده می شود. مطابق عکس، E90 دارای ساختار لولایی است و قابل باز شدن همانند مدل 9500 و یا بسته شدن کامل همانند 9300 می باشد. E90 بر مبنای گوشی های سری 60 نوکیا ساخته شده و دارای دوربین 2/3 مگا پیکسلی می باشد. علاوه بر این رزولوشن صفحه نمایش آن 352×800 پیکسل می باشد.
    از خصوصیات دیگر این گوشی،HSDPA و GSM چهار بانده، WiFi، صفحه نمایش داخلی 352×800 و صفحه نمایش خارجی     320×240 است که هر دو صفحه نمایش قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارند و همۀ برنامه ها از طریق هر دو صفحه قابل نمایش    می باشند.
     

                                                   نمایش تصویر در وضیعت عادی



    سید محمد رضا موسوی ::: سه شنبه 85/11/24::: ساعت 11:41 عصر
    بامرام نظر نمیدی؟: نظر

    >> آمار دید و بازدید <<
    همین امروز: 5
    دیروزیها: 2
    کلآ :142913

    @@ نمازت قضا نشه @@

    /\\/ اینم از ما \//\
    زمستان 1385 - © PC & MOBILE
    مدیر وبلاگ : سید محمد رضا موسوی[69]
    نویسندگان وبلاگ :
    Masood
    Masood (@)[18]



    >>موضوعات سایت<<

    -->لوگوی سایت <--
    زمستان 1385 - © PC & MOBILE

    -->!!از ما بهترون<--

    -->لوگوی رفقا<--
















    [باز کردن همه]

    >>جستجو در سایت<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    @-- ساعت --@

    @-- نظر سنجی --@